مراکز خرید ترکیه
نوشته شده توسط : maryam

مرکز خرید کاپاسیتی استانبول ترکیه

Capacity Shopping Mall

مرکز خرید کاپاسیتی استانبول ترکیه هفتمین مرکز خرید پر طرفدار تور ترکیه 94 می باشد  که در سال 2006 تاسیس شده است و  صد و هشتاد فروشگاه دارد که از فرودگاه بین المللی آتا تورک با فاصله 10 دقیقه به مجموعه مغازه ها و فروشگاهها و کافه رستورانها به راحتی شما گردشگران تور ترکیه فروردین 94 میتوانید دسترسی داشته باشید و نیازها و مایحتاج خود را در تور ترکیه عید 94 تهیه کنید. این فروشگاه به دلیل وسیع بودن و بزرگ بودن و حجم خیلی زیاد بازدیدکنندگان به این نام معروف شده است. این مرکز خرید بزرگترین مرکز خرید در نوع خود می باشد. در این فروشگاه بزرگ برخی از مارکها و برندهای معروف نیز وجود دارند که علاقه مندان خاص خود را دارد و کافه ها و رستورانهای فروشگاه غذاهای متنوع و لذیذی برای بازدید کنندگان تور ترکیه 94 دارد و مهیا کرده است.

 

مرکز خرید اولیویوم استانبول ترکیه

olivium

دسترسی به مرکز خرید اولیویوم استانبول ترکیه برای شما میهمانان تور ترکیه 94 تقریبا راحت می باشد که با تراموا منطقه زیتون بونو را طی می کنید در ایستگاه آکا شمس الدین باید پیاده شوید و از یک سری مغازه که نسبتا خوب هستند عبور می کنید و به مرکز خرید می رسید این مرکز خرید تمام امکانات  را در چند طبقه در اختیار خریداران و گردشگران تور ترکیه فروردین 94 گذاشته است و هر هفته در روز سه شنبه اجناس فروشگاه حراج زده می شود که به زبان ترکها ایندریم می شود یعنی هر مرکز خرید و مغازه ای پوشاک و وسایل خود را نسبت به روزهای دیگر ارزانتر برای فروش عرضه کرده است که گردشگران تور ترکیه عید 94 نیز می توانند از این روز برای خرید ارزان تر استفاده نمایند

 

مرکز خرید جواهر استانبول ترکیه

javaher

مرکز خرید جواهر استانبول ترکیه در نزدیکی میدان تکسیم و مرکز شهر قرار گرفته است و بیشتر هتلهای مناسب و خوب هم در این منطقه قرار دارد برای رفتن به این مرکز خرید شما گردشگران تور ترکیه 94 می توانید هر وسیله نقلیه که مقصدش میدان تکسیم می باشد را سوار شوید. کرایه تاکسی نرخ بالایی دارد و اکثرا سوار اتوبوس و مترو و تراموا می شوند و قیمت کرایه برای هر نفر تقریبا 76 لیر می باشد که به صورت مکانیزه کرایه دریافت می شود . این مرکز خرید تور ترکیه فروردین 94 چهارمین مرکز خرید استانبول ترکیه می باشد که از مطرح ترین مراکز خرید در میان کشورهای بین المللی و اروپایی می باشد این مرکز خرید دارای 10 طبقه می باشد و دارای معماری خاص , راهروهای زیبا , سیستم تهویه مطبوع و روشنایی و داشتن امنیت زیاد , محیطی بسیار تمییز و پاکیزه که مسافران و گردشگران تور ترکیه 94 را جذب خود کرده است. مرکز خرید جواهر بهترین فیلم های سینمایی اکران در دنیا رو به نمایش می گذارد . در رستوران خود انوع غذاهای لذیذ و خوشمزه را تدارک دیده است و اماده پذیرایی از میهمانان تور ترکیه فروردین 94 خود می باشد . زمین و پارک بازی ویژه کودکان عزیز مهیا کرده است که در میان فروشگاه ها رتبه نخست را برای خود بدست آورده است. در این مرکز خرید مایحتاج خود را می توانید تهیه کنید و بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای معروف هم در این فروشگاه شعبه دارند. مرکز خرید جواهر دارای 10 سینما و 12 کافه و 34 رستوران دارد و آماده پذیرایی از میهمانان تور ترکیه عید 94 خود می باشد.

 

مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید ترکیه , جاذبه های ترکیه , مکانهای دیدنی ترکیه , دیدنی های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: